/var/www/omikron-mo.hu/html/includes/

Corona Investigation

Corona Investigations a Corona termékcsalád integrált reklamációs modulja, melynek segítségével az egyeztetési eljárás során beazonosított kivételek kezelésének automatizálását valósíthatjuk meg.
Az alkalmazás a bankban alkalmazott különböző reklamációs típusok által megkívánt munkafolyamatokat követi; lehetővé téve az eljárás teljes automatizálását, valamint - amennyiben erre szükség van - a felhasználói beavatkozást.

A reklamációs ügy munkafolyamata


Egy kivizsgálást igénylő tranzakció beazonosításakor egy reklamációs ügy automatikusan megnyitásra kerül:
Az alkalmazás a reklamációs ügyre vonatkozóan az első kimenő üzenetet (pl. partnerbank vagy társosztály felé) azonnal előállítja, melyhez a felhasználók által definiált üzenetmintákat használja.
Az előállított üzenetek a jóváhagyások után azonnal kiküldésre kerülnek.
A Corona Investigations a reklamációs üzenetek különböző útvonalakon való kiküldését támogatja: SWIFT, e-mail, fax and telex.
A kimenő és bejövő üzenetek automatikusan csatolódnak a kapcsolódó reklamációs ügyhöz.
Az alkalmazás a reklamációs ügyeket a felhasználók által meghatározott feltételek teljesülése esetén automatikusan lezárja.
A reklamációs ügyekről teljes körű történeti bejegyzés készül, ahol az ügyhöz kapcsolódó üzenetváltások időrendbeli sorszámozása lényegesen megkönnyíti a reklamációs folyamat lépéseinek nyomon követését és visszakeresését.
A Corona Investigations alkalmazás könnyen beilleszthető a meglévő banki környezetbe és integrált megoldásként tökéletes kiegészítője a Corona termékcsalád egyeztető rendszereinek (pl. Corona Cash, Confirmations, Securities, Cards). Segítségével biztosítható, hogy a rendszerek által felfedezett problémás ügyletek kivizsgálásának folyamata már a felfedezés pillanatában, akár teljesen automatikusan megkezdődhessen, ezzel is növelve a reklamációs eljárások hatékonyságát.